czwartek, 11 grudnia 2014

ŚWIĄTECZNY NASTRÓJ ....

Witajcie 

już powoli u nas robi się świątecznie, w domu unosi się zapach choinki, światełka  rozświetlają każdy kąt, w kuchni pichcą się pyszne pierniki i już za chwilkę, za moment mały przyjdą upragnione święta... :-) nie miałam w tym roku tyle energii jak w zeszłym - uwielbiam urządzać nasze mieszkanie ale w tym roku brakowało mi trochę weny .. i tak jeszcze mi czegoś brakuje.. chciałam Wam pokazać nasz salon przyozdobiony skromnie - bo jeszcze czegoś mi brak :-) może wy podpowiecie :-) pierniki jeszcze znajdą swoje miejsce na choince, i coś naszego ale nie wiem czy zdążę się wyrobić do świąt... 

w tym roku choinka jest u nas ogromnaaa :-) Pan mąż zamarzył o takiej i taką też ma :-) ale gdy ubraliśmy ją wspólnie o poranku ,radości było co nie miara , bo duża, zielona pachnąca- troszkę krzywa-  sprawia tyle radości :-) Bruno jest zafascynowany że zamieszkało u nas coś kującego i świecącego ;-) nie chciałam aż za bardzo przyozdabiać domu aby nie było za pstrokato, nie lubię jak czegoś za dużo się dzieje we wnętrzu, uważam tylko że chyba brakuje czerwieni :-) ale co zrobić jak ja kocham te biele :-) 

pooglądajcie sobie i wyraźcie swoją opinię chętnie poczytam , blogosfera jakoś ostatnio ucichła , a dobrze wiedzieć jak ktoś zagląda i czyta, to nasz czas poświęcony dla Was :-) 

pierniki i pyszny przepis w nowym poście niebawem - do następnego :-) 



















gwiazdy drewniane - HOUSE OF WHITE 
gwiazdka z napisem Joy - PEPCO 
poducha w choinki - VINNST 
poducha w gwiazdki - MLOVE
poduchy renifer i reszta- ukochana biedronka 
królik świąteczny- RETRO HOME
skarpety świąteczne- MLOVE 
drabina drewniana- MLOVE
cotton balls - qule.pl skład dobrych rzeczy 

Pozdrawiam ciepło  Magda :-)

14 komentarzy:

  1. ta poducha w choinki zaprząta ostatnio moje myśli,pięknie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale klimatycznie :) Aż miło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładnie :) ile pieknych dodatków

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieple,przytulne wnetrze :) Moge wiedziec,jaki jest odcien sciany z wnekami?szara?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jaśniutki szary , firma chyba nobiles ale nie pamiętam dokładnie, z odcieni ciepły szary :-)

      Usuń
  5. Salon wygląda niesamowicie!!! Pięknie, przytulnie i jasno:) Świetne drewniane literki X-MAS.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny salon! nie mogę oczu oderwać! Mam pytanie odnośnie kamienia 'elewacyjnego' który się znajduje na ścianie.. mamy identyczny jak ten Wasz przed pomalowaniem i zastanawiam się czym go pomalowałaś? Można dostać jakieś wskazówki? :) :* z góry dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj dziękuję !! jeśli chodzi o kamień malowaliśmy go zwykłą najzwyklejszą farbą, dokładnie to wszystko zaczęło się od niego na spontanie :-) i nic się nie dzieje z nim ;-) dlatego polecam :-)

      Usuń
  7. Przepiękne wnętrze, bardzo fajny sposób na wykorzystanie drabiny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czuć świąteczny klimat, bardzo ładnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW, bardzo podoba mi się dobór kolorów.

    OdpowiedzUsuń