poniedziałek, 1 grudnia 2014

CZAS ADWENTU ZACZĄĆ....

Witam wszystkich ciepło i grudniowo !! jak u was przygotowania do świąt ?? wiem - to za miesiąc ale ten czas tak leci że zanim się obejrzymy już mija miesiąc ;-) u nas pełną parą- w skrócie : malowanie krzeseł do salonu , dekoracja mieszkania , zawieszanie nowych firan, porządki na maxa :-) chciałabym wam jeszcze w tym tygodniu pokazać jak przygotowałam dom na święta.. mam nadzieję, że mi się to uda was troszkę zainspirować :-) co prawda jeszcze w tym tygodniu choinki nie będzie ale inne cudeńka :-) jesteśmy w trakcie malowania krzeseł- przechodzą mega metamorfozę dlatego tak długo to trwa... a przy małym dziecku pewnych rzeczy nie da się przeskoczyć niestety.. wczoraj zrobiliśmy nasz świecznik adwentowy , skromny ale nasz :-) i dziś go chciałam pokazać WAM :-) 




Mam nadzieję, że się podoba :-) pozdrawiam Was !! i do następnego... :-)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz