sobota, 13 września 2014

Domki & Pompony

Witajcie , dziś tak na chwilkę zajrzałam , chciałam wam podziękować za wszystkie miłe komentarze :-) a także pokazać jak prezentują się nasze domki w pokoju Bruna. Do tego zawisły pompony z tiulu które także robię na zamówienie, ale nie wiem jak się prezentują. Zazwyczaj kojarzą się one z dziewczynkami i  idealnie pasuje w pokojach dziewczęcych ale zaryzykowałam :-) dla mnie wyglądają super, pokój jest jeszcze bardziej przytulniejszy a w tamtym miejscu czegoś mi brakowało  i te domki dodały wiele uroku :-)  będzie miał synek na swoje skarby i autka :-) 
Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego weekendu ! My dziś odpoczywamy jak najwięcej :-) 

a na koniec nasza chmurka deszczowa :-) 
Pozdrawiam Magda :-) 

2 komentarze:

  1. Uwielbiam te domki, mają wiele zastosowań u Ciebie wyglądają cudnie, a pompony fantastyczne, prosiłabym o maila z ich ceną izabelapawlowska1985@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam sie w tych domkach! jeśli mogłabym prosić o maila z ceną to też bym pięknie prosiła :) angelika.papaj@wp.pl :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń