poniedziałek, 22 września 2014

Skrzynek C.D.

Witajcie ! tak mi smutno, że mnie tutaj tak mało , ale dni są coraz krótsze , rano wstaje i zaraz kończy się dzień... doba mogłaby trwać dłużej :-) a trzeba zrobić porządki w domu, pobawić się z synkiem i do tego pracować ;-) miało być tyle fajnych ciekawych tematów ale obiecuje, że niedługo będę bardziej systematyczna :-) dziś znów moje skrzyneczki i podusie chmurki które uwielbiam ;-) zbieram zamówienia jeśli któraś zamarzy o nietypowej skrzyneczce lub nietypowej podusi :-) 
Dla was porobiłam kilka zdjęć a to jeszcze nie wszystko .... :-) 




Uściski Magda :-) 

5 komentarzy:

  1. Różowa skrzynka w białe grochy to jest to. Pięknie wyglądałyby w niej pluszaki mojej córci. Jaki jest jej koszt?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosze podać email. napisze szczegóły :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz wyglądają uroczo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń