środa, 10 września 2014

skrzynki

Witajcie kochani ... troszkę mniej jest mnie tutaj niestety ... a to dlatego, że zatraciłam się bez reszty w skrzyneczkach :-) robię je na zamówienie sprawia mi to dużo frajdy :-) oj tak... takie zwykłe skrzynki,  poskładane niedbale deski- a je po prostu uwielbiam <3 niedługo pokaże wam z imionami z kropeczkami i wiele innych :-) Jeśli ktoś zainteresowany to proszę składać zamówienia ;-) kolory,  odcienie,  napisy są do wyboru :-)  tymczasem was pozostawiam z ogromniastym uśmiechem i zaglądajcie ! szykują się nowości <3 



Pozdrawiam cieplutko !! Magda <3

3 komentarze:

  1. Świetne skrzyneczki! Bardzo mi się podoba pomysł wykorzystania ich we wnętrzach:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne skrzynki, uwielbiam je za ich wielofunkcyjność. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również bardzo lubię skrzynki we wnętrzach, fajnie wyglądają, to czekamy na nowości, i zapraszam do siebie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń