sobota, 9 kwietnia 2016

Fotel bujany

No i od czego by tu zacząć ...
może od tego, że cieszę się, że usiadlam i postanowiłam napisać post .. może zacznę od tego , że remontów nie zobaczycie, urządzania domku niestety też nie... życie pisze nam inne scenariusze czasem dobre czasem złe,, najgorsze, że czasem nie mamy na nie wpływu choć bardzo byśmy chcieli - nic zrobić nie możemy... wiem tylko jedno, że trzeba mieć jak najwięcej pokory z podejściem do życia.. czasem nam się wydaje, że możemy wszystko, fruwasz gdzieś nad ziemią, żyjesz marzeniami i nagle bach... upadasz i budzisz się i wszystko wraca do rzeczywistości... jestem wdzięczna losowi za to , że tak poukładał to wszystko, teraz wiem, że tak być musiało.. na wszystko przychodzi odpowiedni czas..

Dziś chciałam pokazać Wam nasz fotel bujany o którym marzyłam już łohohoh :-) znalazłam go na starociach za grosze :-) wymagał oczywiście porządnego obklejenia, wyszlifowania i malowania- u nas  czekał na malowanie kilka miesięcy, nie mogłam doczekać się wam go pokazać .. szukałam długo dla niego miejsca w mieszkaniu , jednak dla takiego fotela trzeba mieć miejsce aby się fajnie prezentował .. no i znalazłam :-) , pozbyłam się mebli z salonu  i stoi piękny w swej prostocie i jaki wygodny... bujam się na nim z córeczką na rączkach i wiecie co ? to najpiękniejsze co może być ... :-)  
tak prezentował się przed.. znalazłam jedyne zdjęcie jakie miałam : 



I tak prezentuje się już na swoim miejscu : 






a niebawem nasz salon w całej okazałości :-) 





  • Pozdrawiam cieplutko Was i słonecznie 
  • Magda 

23 komentarze:

  1. Oj naprawcowaliście się ale efekt rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam bujane fotele z czasów dzieciństwa i mam nadzieję, że znów wracają do łask : ) Zresztą, teraz na salonach pojawiają się hamaki, huśtawki i wiszące fotele, więc i na bujaki powinno znaleźć się miejsce. Pięknie go przerobiliście, choć i przedtem był genialny! No i widzę, że biały rządzi u Was na całego, ale mimo tego monochromatyzmu, osiągnęliście bardzo przytulny efekt. Można powiedzieć, że stworzyliście sobie małą Skandynawię, pozdrawiam serdecznie : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak u nas biel na całego.. :-) kochamy ją i czujemy się w niej najlepiej :) jeśli chodzi o fotel kusiło mnie aby zostawić go w naturalnym odcieniu ale jednak biel wygrała :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  3. Życie jest jak rollercoaste - raz na dole, raz na górze, raz euforia, a raz strach i przerażenie. Najgorsze są chwile gdy z obłoków i chmur zostajemy sprowadzeni na ziemię. Po czym przyzwyczajamy się i znów powolutku wznosimy do chmur. Życzę Ci dużo sił i radości.
    A fotel piękny - marzenie. Widać, że cały pokój urządzony z smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Ci za ten komentarz .. :* jesteś kochana ! :-)

      Usuń
  4. Też niedawno spełniło się moje marzenie o takim fotelu bujanym ;-) Na razie ciągle walczę z chęcią przemalowania go na biało, bo kolor ma rewelacyjny i gdyby nie fakt, że dużo u mnie mebli w odcieniu orzecha, zostawiłabym go takim jaki jest. Nie wiem co jest w tych bujakach, ale dom od razu robi się przytulniejszy ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! Uwielbiam oglądać Twoje aranzacje, masz świetny zmysł estetyczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fotel jest nieziemski! Biały wygląda zupełnie inaczej, bardziej elegancko. Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo proszę, o podpowiedz co to za podloga, czy to jest panel? gdzie zakupiona, marze o takiej i nie wiem gdzie szukac..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to sa panele kupione w bel-pol . nazwy już nie pamiętam ale prosze wejsc na stronę napewno beda dostepne :-)

      Usuń
  8. fotel mam taki sam, też czeka na drugie zycie, ale kolejka jest długa ;). ska kosz wiklinowy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał, trudno po odnowieniu rozpoznać że to ten sam fotel. Pewno mnóstwo pracy należało w to włożyć, ale efekt jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fotel wyszedł niesamowicie. Ogólnie wnętrze bardzo ładne i przytulne. Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama odkąd pamiętam, marzę o takim właśnie fotelu bujanym we własny domu.
    Jeżeli miałbym biały odcień, byłby to dla mnie fotel idealny i na pewno będę musiała się za takim rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny fotel, zawsze chciałam mieć coś takiego w swoim domu. To znaczy mam, ale stoi na razie na strychu i czeka na odnowienie ;P. Pasowałyby do niego jakieś fajne meble skandynawskie

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny fotel,super przemiana:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny! jest przepiekny, a fotele bujane są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fotel bujany wygląda przepięknie. Uwielbiam białe meble i aranżacje, gdzie biel króluje. Wnętrza przepełnione tym kolorem moim zdaniem są bardzo eleganckie, czyste i człowiek się w nich uspokaja.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna metamorfoza. Fotel bujany w białej wersji wygląda przepięknie. Powiem szczerze, że sama marzę o takim :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi również bardzo podoba się fotel po odnowie. Świetny element wystroju :)

    OdpowiedzUsuń