środa, 11 lutego 2015

Chwila Dla Mnie

O Tak !! to jest chwila dla Mnie ;-) wpadłam tu na krótki momencik, bo muszę po korzystać do woli z chwili dla siebie...ostatnio tyle się dzieje dziecko, firma, malowanie,przerabianie,do tego  sprzątanie, gotowanie, że kiedy siadam późno w nocy padam na cycki :-) nie jestem dobra w organizowaniu sobie czasu... zawsze chce wszystko mieć ogarnięte, chce być w dziesięciu miejscach jednocześnie aby wszystko było pod ,,moją kontrolą'' a tak się w normalnym świecie nie da... 




Moja wada... :-)  - ale dobra myśl na dziś jest taka i na kolejne dni, że kocham to co robię, po prostu... ile chciałabym zrobić, ile marzeń spełnić mam nadzieję, że w tym życiu mi się uda... ta myśl mnie wypełnia każdego dnia- choć na prawdę czasem nie ogarniam, zamiast kawę zalać wrzątkiem zalewam ją mlekiem zimnym, chowam zabawki do lodówki (też się zdarza) i taka idealna pani domu, że śmieję się z siebie i mówię do siebie-  Jak dziecko i tysiąc spraw które mamy, potrafią naszą głowę wyemigrować do innego świata :-) ?? 

                       No cóż czasem i tak mamy ...:-)

A Wam moje Kochane chciałam podziękować :-) tak po prostu podziękować, że zajrzycie do Mnie czasem, zostawicie ogrom ciepłych słów i że Jesteście ... czasem więcej możemy usłyszeć tych dobrych rzeczy od obcych nam ludzi niż od tych co są przy nas....
dziwne ale prawdziwe.. no i dzięki Wam chcę się pisać bloga to najważniejsze:-) już szykuje małą przeróbkę, nie zdradzę czego Plan Jest Taki ze muszę to dziś skończyć razem z Moim M <3 więc wypatrujcie nowy post. Ja wracam do mojej pysznej kawy i ciacha 



Ściskam WAS mocno ! 
Magdalena 

19 komentarzy:

  1. Kochana ja mam tak samo, wszystko muszę ostatecznie zatwierdzic, wszystko najlepiej sama zrobię,sama załatwię, a urobię się przy tym po pachy.Dziennie w pracy od 10.00tej do 18.00stej, dobrze ze w pracy internet to mogę choc w wolnych chwilach blogi obserwować.Także pamiętaj że doskonale Cię rozumiem i czekam z niecierpliwością na obiecany post, pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję !! no właśnie ... a czasem przydałoby się przystopować i wrzucić na luz :D :-) dziękuję !! :* buziaki :-)

      Usuń
  2. Wiesz jaka to przyjemność o tej porze zajrzeć do Ciebie i przeczytać jak nam dziękujesz... ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że to dla Was przyjemność ;-) kochana ściskam :-)

      Usuń
  3. Ja też tak mam z tym odkładaniem rzeczy hi hi hi :) Biorę łyżeczkę, mieszam kawę i wyrzucam ją do kubła, a potem mi łyżeczek brakuje :) :) Ale tak to jest czasem, gdy człowiek zmęczony - u mnie dwójka dzieci, dom, zajęcia prywatne, których udzielam (czyli poniekąd praca też jest), ale tak jak mówisz - w tym jednym życiu chcę spełnić jak najwięcej marzeń :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihih ale się uśmiałam z tą łyżeczką ;-) kochana no właśnie ! bez tego ,,roweru'' pewnie byłoby nudno :-) a tak chociaż spełniamy sie w tym co robimy :-)

      Usuń
  4. Zosia-samosia :) Oj ja też tak mam, jak większość z nas chyba..
    A czytanie Twojego bloga to sama przyjemność! :)
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana i wzajemnie !! :-)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. :-) dziękuję ! uczę się dopiero :-)

      Usuń
  6. Jakie śliczności i słodkości, mniam:) Powiedzonko "padam na cycki" najlepsze!:) Życzę wszystkiego dobrego, spełnienie marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  7. taka chwila dla siebie jest niezwykle potrzebna, rzadko mam na nią czas, ale to dobry moment w weekend wydobędę chociaż pól godzinki

    OdpowiedzUsuń
  8. oh, aż Ci zazdroszczę tej chwilki dla siebie. Ja niestety miałam tyle planów, a leżę plackiem, wcześniej też byłam w 10 miejscach na raz i tak to się u mnie skończyło, a do pracy niestety isć z grypskiem muszę :( znów 2 tyg będę się kurować :( ale, ale, czekam z niecierpliwością na przeróbki mmmm uwielbiam, moje drzwi niestety muszą poczekać aż wyzdrowieję , :(( Całuję ciepło , aa ,a to ciacho wygląda niebiańsko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też często potrafię być nieźle zakręcona, a zabawki w lodówce to u nas norma;p Jak byłam w ciąży to zdarzyło mi się tam nawet schować telefon;)) Życzę jak najwięcej takich chwil dla siebie:) Buziaki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj, jaki cudny blog :))!! Eh że dopiero teraz dzisiaj odkryłam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj skąd ja znam tą organizację czasu a raczej jej brak... Nie przejmuj się kochana, nie jesteś sama :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj znam to, znam :)Ja często grzeję coś w lodówce zamiast w mikrofalówce, albo otwieram lodówkę i kombinuję co ja to właściwie z niej chciałam:)
    Tysiąc myśli na minutę i jeszcze więcej pomysłów na przeróbki w domu-takie tam skrzywienie :)
    Pyszne ciacho :) mniam, zjadłoby się :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. ....a wyrzucilas kiedys smieci do lodowki? ;) zdarza sie :))) hehehe. Ciesze sie, ze sie do mnie odezwalas- Tobie podoba sie u mnie a ja zachwycona jestem Twoimi wnetrzami!!! Cudownie mieszkasz i super, ze pozwolilas mi odkryc Twoj swiat i Twojego bloga! Zostaje! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety czasem ciężko wszystko ogarnąć i zaczyna brakować czasu :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń