środa, 8 października 2014

Hand made

Witajcie kochani ! 
Ci co zaglądają na moją stronę na fb wiedzą czym teraz jestem zajęta... a Ci co nie wiedzą to już piszę :-) skrzynki pochłaniają mnie bardzooo ale uwielbiam to mam wiele zamówień dlatego troszkę zaniedbałam bloga... do tego szyjemy pościele, podusie dziecięce według indywidualnych zamówień i nie tylko ;-) mam wiele planów ale na razie o nich nie będę pisać  ... okaże się w czasie :-) jak wszystko inne a ktoś kiedyś mądry powiedział ,że czasem nie warto planować w przód bo i tak życie pisze inne scenariusze.. ;-) nasz domek troszkę zaniedbany ale obiecuje, że w najbliższym czasie przedstawię wam nowości w pokoju Bruna ;-) na razie się tworzą:-) dziś zostawię Was z kilkoma zdjęciami naszej pracy :-) mam nadzieję, że się spodoba liczę na wasze dobre słowo ... :-) 



Pozdrawiam Was ciepło ;-) 

4 komentarze:

  1. Skrzynki śliczniusie :) podusie zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzynki są świetne a podusie chmurki cudne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne cuda!
    Widzę, że mamy podobne zainteresowania - szycie i przerabianie <3
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudenka :) Madziu co to za farba ta turkusowa?dziekuje aga

    OdpowiedzUsuń